13 Haziran 2019 Perşembe

Merhaba, arayı soğutmadan bebeği giydirelim :) Öncelikle kırkyama kumaşı aldım bebek elbisesi için. Küçük olduğu için evdeki renkli pamuklu başka kumaşlar da kullanabilirsiniz. Kumaştan aşağıdaki gibi iki farklı boyutta ikişer tane dikdörtgen kestim. Küçük olanlar kol için, büyük olanlar ise gövde için.



Dikdörtgenlerin resimde görüldüğü gibi denk gelen köşelerini yarın ay şeklinde kesip çıkardım. Burası da kol evi oyuntusu olacak.


Karşılıklı denk gelen yarım ayları tersten birbirine diktim. Bütün yarım ayları dikince şöyle görünüyor.


Tersten iki katladım.




Aşağıdaki resimde çizdiğim ok yönünde koltuk altı ve elbisenin yanlarını dikerek kapattım.




Kumaşın atmaması için kenarlarını içe kıvırdım.




Kol uçlarından ve yakanın çevresinden iri aralıklı dikiş geçerek ipin iki ucunu uzun olarak bıraktım. En son iki ucundan çekip büzgü yaptım ve ipleri düğümleyerek sabitledim. Sıra geldi elbiseyi giydirip kafayı yerleştirmeye. Saçını yapıştırmadan önce ağzını ve gözünü yapmıştım.











Geriye kaldı balonları da aynı yöntemle tamamlayıp, bütün parçaları birleştirmeekk.



Karşınızdaa sarı kız Handee :)) Umarım yararlı bir paylaşım olmuştur. İlk keçe bebek işimdi, kendi yaptığım yöntemi paylaştım. Daha pratik yolunu bilenden öğrenmek, öğrenirsem paylaşmak isterim :) Yorum bırakırsanız sevinirim, mutlu olurum,

Sevgiyle kalın...
Next
This is the most recent post.
Önceki Kayıt

0 yorum:

Yorum Gönder